fredag 25. mars 2011

Lykkelig på landet

Før alle andre Osloborgere var ferdig på jobb satt jeg og min svigerbror Geir oss i bilen. Vestre Enger var målet. Skuldrene sank med flere cm da vi ankom. Jeg elsker dette stedet.

 Ingen hyttetur uten god mat, vin og kaffe.

 Jeg har tatt på meg hytteskjorta mi.

Idyll.

Jeg bakte brød og lagde grønnsaksuppe. Det hele var klart til våre NRK-gutter kom fra jobb.




 Avslappende stemning og (om jeg skal si det selv) grisegod suppe.

 Her tar vi livet med ro, og kvelden er enda ung.

3 kommentarer:

  1. Å så kooooooselig det ser ut!Tenk så heldig dere er som har hus på landet! Gleder meg til neste treff på Enger! Mamma Åse.

    SvarSlett
  2. Hva er Vestre Enger egentlig? Er det din brors hytte? Det ser veldig fint ut der!

    SvarSlett
  3. Det er min bror og hans kjære sin hytte. Strengt talt er det jo en gård med et hus, men det er til hyttebruk. Det er fantastisk her!

    SvarSlett