fredag 4. mars 2011

Kaffegalleriet

 Min venninne Sara er daglig leder på Kaffegalleriet som ligger på Sæter. 
Jeg tok trikketuren opp til henne i dag.


 Jeg kjøpte kylling- & fetasalat, og koset med meg en nystekt croissant og kaffe fra Costa Rica. 
Det er jo tross alt helg.

Heldigvis for meg var det en rolig dag på Kaffegalleriet, og jeg fikk snakket og hygget meg med den flotte betjeningen. 

Å ta turen til kaféer utenfor sentrum er faktisk noe jeg har lyst til å gjøre oftere.
Noen gode forslag?

3 kommentarer:

  1. Hei. Kjempefint.
    Du bør stikke innom oss en dag, vi har byens beste kaker!
    Amfitryon, på Thune.

    SvarSlett
  2. Jeg elsker kaker! Stedet er notert. Takk for tipset, Lise!

    SvarSlett
  3. Det er absolutt litt for langt dit, regnet fra Stavanger, men det begynner å frist.. Jeg må slutte å lese blogg når jeg begynner bli sulten ;) Ser ihvertfall veldig godt ut!!

    SvarSlett