mandag 21. mars 2011

Ett foto i timen

Søndag. Jeg sov lenge. Fordi jeg fortjener det.

10.00: Mens andre leser Aftenposten så går jeg igjennom bloggelista mi. Fine Sandra legger innimellom ut blogginnlegg der hun har tatt ett bilde i timen en hel dag, slik som dette, og jeg lot meg inspirere.

11.00: På trikken mot sentrum. Jeg har dilla på Harry Hole, og går ingen steder uten boka. Bokmerket mitt er en iPhone app-reklame for kaffenerder.

12.00: Jeg på jobb selv om jeg har fri. Kaffen er jo så god og Stephanie er jo så fin.

13.00: Ble invitert til kaffe, vaffel og sladder hos min gamle klassevenninne Monica. Emilie var også der. Vi koset oss skikkelig, og lo litt av det brudeprogrammet som går på tv for tiden.

14.00: Vi tok en tur på Pascal på St.Hanshaugen. Jeg kjøpte meg en sort kaffe og en kirsebærmakron.

15.00: Etter å ha sagt adjø til mine venninner satt jeg meg på Java. Jeg hadde drukket for mye kaffe, og måtte nøye meg med et glass vann. Jeg fikk et stort et av Tomas.

16.00: Søndagsmarked på Birkelunden. Jeg har ikke penger og måtte titte litt på avstand. Livredd for å finne noe jeg hadde lyst på.

17.00: Mens jeg ventet på trikken hjem så jeg at Tegnehanne selv hadde lagt igjen kommentar på mitt siste innlegg. Gøy!

18.00: Vel hjemme, og igang med brødbaksten.

19.00: Nybakte brød. Tynne, slik jeg liker dem. Da kan jeg spise mange skiver med ulikt pålegg.

20.00: Å lage middag av det man har liggende i kjøleskapet, når man tror man tror man ikke har noe,  er undervurdert. Øyvind er en mester på kjøkkenet.

21.00-01.00: På samme sted som jeg startet dagen leste jeg meg i halvsøvne. Pute, teppe og bok i sofaen er noe av det mest avslappende i verden. Tenk at jeg skulle bli 25 år før jeg syntes det er gøy å lese bok. Godt at det aldri er for sent.

1 kommentar:

  1. Fin, fin, fint innlegg Ida! En dag skal jeg også gjøre sånn. :)
    Og jeg er skikkelig imponert over alt du fikk gjort!

    SvarSlett