søndag 13. mars 2011

Casa Murilo

På fredag var Parkteateret garantert stedet å være!


Casa Murilo har gitt ut sin første plate, og det måtte jo feires med en hinsides bra konsert.


Jeg vet ikke hva jeg skal si for å få dere til å forstå hvor flinke disse guttene er. Jeg tror det beste er at du bare kjøper plata, og opplever de på scenen. "Lifting Ships" er et must i platehylla. De er også på iTunes for deg som har kasta ut platehylla i disse moderne tider.


Idaene storkoset seg. Jeg ble søkksvett av dans, glede og entusiasme. 


Det toppet seg da scenen plutselig var full av korister fra Kor Major. 
God stemning er bare fornavnet! 


Norges nye rockestjerner? Uten tvil!

4 kommentarer:

  1. Herlig konsert - og stemning!

    SvarSlett
  2. Skulle så inderlig gjerne vært der! Håper dere danset litt for meg også!

    SvarSlett
  3. Fantastisk! Eg er einig med Nina, Bergen er grueleg langt vekk når det skjer slike morosame ting...

    SvarSlett
  4. ja, det er bandet sitt! Skulle inderlig gjerne vært der jeg også.. Godt at dere kosa dere!

    SvarSlett