mandag 21. februar 2011

Regionalt mesterskap i klassisk baristakunst 2011

Fredag etter jobb tok jeg første bussen til KAFFA sitt brenneri. Der var kremen av kaffefolk samlet til kvalifikasjon til NM i baristakunst for Oslo-borgerne.


Andreas hadde tatt på seg finslipset sitt.


Arnaud i aksjon. Her med hans deilige cappuccino. Jeg stod ved dommerbordet slik at jeg kunne smake på restene. Jeg klarer jo ikke å bare stå og se på. 

Håkon vet å kle seg til konkurranse. Her lager han sin signaturdrikk. Iskaffe med lakris. Digg!

Jeg deltok ikke, men fikk jobb som pølsedame. Mange sultne deltakere og observatører som ventet i spenning på resultatet.

Øl og latter hører med.

Vinneren ble Håkon fra Pascal. En god andre plass til Jannicke fra Java/Mocca.

Det resulterte i spretting av cava og feiring til kvelds.

3 kommentarer: