onsdag 9. februar 2011

Husmoronsdag

Min venninne Elisabeth hadde husmortirsdag i går. På bloggen påstår hun at man bare kan blande alt mulig som er godt sammen - og få gode brød til resultat. Jeg var skeptisk, men bestemte meg for å teste det ut. Jeg skrapte sammen alt jeg hadde i skapet, og satset på at det skulle gå bra.




Jaggu gikk det. 

Brødet falt litt ned oppå toppen, men det smakte himmelsk. Spesielt med smør, majones og vossafår.
Det blir absolutt ikke siste gang jeg lager brød på denne måten.

Takk, Elisabeth!

3 kommentarer:

  1. Gjett om jeg ble glad for at det ble suksess?? Noe annet hadde jo gruset min påstand... :) Du er jo kjempeflink, Ida! En hel drøss med husmorpoeng sendes herved din vei.

    SvarSlett
  2. Takk! Neste gang skal jeg være litt mer gavmild med smøret. Det ene brødet ble litt fiasko da bunnen satt fast ;) Men da har jeg lært det også!

    SvarSlett
  3. Looks very good indeed! Dette skal jeg teste jeg og!

    SvarSlett