torsdag 17. februar 2011

Har brukt opp plassen, gitt.

Det viser seg at jeg med mine store bilder har brukt opp plassen min på blogspot. De vil ha en liten penge av meg i året for å fortsette - og det skal de for all del få. Ikke store beløpet de ønsker. Jeg hadde tenkt å starte en ny blogg, men merket fort at jeg kom til å bruke alt for mye tid og energi på det. Vi gjør det på den enkle måten denne gangen. Skal komme fort i gang med bildeblogginga så snart de har fått penga sine.

Er tilbake før du aner det.

8 kommentarer:

  1. Uææææ, no får eg panikk! Byrja å tenkja over plassproblem? Skrekk og gru. Kor mykje peng er det snakk om?

    SvarSlett
  2. 5 dollar for 20 GB i året. Men jeg for søren ikke betalt. Skjønner ikke disse greiene. Jeg blir gretten, kjenner jeg.

    SvarSlett
  3. Var jo ikkje ein uoverkommeleg pris nei. Men seigt at det ikkje går smertefritt å betala. Send e-post til ein eller annan ansvarleg. Hjelper alltid, heller enn å sitja og knota med det åleine

    SvarSlett
  4. Hmm...jeg har vel ikke mindre bilder enn deg. Få vel en mail snart da vel. Jaja.

    SvarSlett
  5. Jeg har blogget siden 2008, så du har nok litt tid på deg, Nina. :) Nyt det, for dette er håpløs. Jeg får ikke lov til å betale heller. Har prøvd hvertfall 15 ganger nå. Veldig irriterende! Skal prøve igjen i morgen!

    SvarSlett
  6. Hadde ikke så mye tid nei. Grensen er nå nådd! Men jeg hadde ikke noe problemer med å betale 5 dollar...

    SvarSlett
  7. Så utrolig merkelig! Når begynte de med dette?

    SvarSlett
  8. Si det du, ikke godt å si. Men men, overlever 5 dollar!

    SvarSlett