fredag 4. februar 2011

Fredagsbrownie

 Etter én uke med forkjølelse er jeg ubeskrivelig lei av leiligheten vår. Skulle jeg komme meg igjennom en hjemmekveld til så trengte jeg en hygge-garanti. Og hva er det? Brownie. 
Brownie gjør meg alltid lykkelig.

Jeg klikket meg inn på Trines mektige matblogg, og fant denne deilige oppskriften.

Endelig husket jeg å bruke min nydelige secondhand smørsmelter, men gleden var kortvarig da jeg leste videre i oppskriften at sjokoladen skulle smeltes sammen med smørret. Logisk nok. Fram med Ikea.

Oppskrift og mixmaster er gode hjelpere på kjøkkenet! Utrolig at jeg ikke griset til Macen som stod skremmende nært det hele.

Ferdig!

Skuffende nok var jeg selv så tett i nesen at det ikke smakte så mye, men min samboer var veldig fornøyd og ga kaken to tomler opp. Heldigvis ble det noen stykker til overs som jeg skal smake på når smaksløkene mine er tilbake i arbeid. Gleder meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar