mandag 14. februar 2011

Bryllupsmesse

Jeg møtte Kjersti og Ida på Kjøkken & Bar til et lite måltid før vi skulle menge oss med en gjeng bridezillas på Glassmagasinet. Sånt trenger man energi til.

Jeg tror det er første gang jeg har bestilt fisk fra en meny hvor det også fantes biff. Voksenpoeng?

Ida bestilte også fisk, nordlenning som hun er. Arv og miljø, kanskje? 

 Mett og fornøyd

På Glassmagasinet møtte vi Synnøve, og vi var ikke sene med å hente gaveposene som lå og ventet på oss i 3 etg. 

Naturlig nok ble det også litt titting på servise.

Jeg falt for Pin Stripe av Jasper Conran. Skal få med meg Øyvind til godkjenning før det offesielt er på ønskelisten.


 Fotografering og testing av lipglossen fra gaveposen mens vi ventet på brudekjoleshowet.

Rikke som var finalist i årets MGP startet showet, før det var brudekjolene sin tur. Veldig gøy å se, men jeg konkluderte med at jeg er glad for at jeg allerede har funnet min.

Ida, som også skal gifte seg til sommeren, ble ropt opp sammen med hennes kjære som vinner av vinglass og 12 deler av et service. Veldig gøy!

Glad og litt flau over hyling og fotoknipsing fra oss jentene. 

Ellers gikk vi fra bod til bod. Vi fikk smake kake, delta på konkurranser og spise drops og sjokolade som stod på alle hjørner. Elsker alt som er gratis!

En fornøyelig kveld med jentene! Tror guttene skal være glad for at de ble hjemme.

4 kommentarer:

  1. Så fint! Det ser jammen ut som om det va like trivelig som det va.=)

    SvarSlett
  2. Bryllaupsmesse er supre greier. Eg var der i fjor. Då var det eg og Gubben min som blei ropt opp. Vant ein Jura kaffemaskin. Eit lite hyl kom fram då, skal eg sei deg. Lykke til med alt bryllaupsplanleggeri! :)

    SvarSlett
  3. Takk, Betta! Håper dere er fornøyd med kaffemaskinen.

    SvarSlett