søndag 23. januar 2011

Stavangerflint

Denne bollen og serveringsfatet under fikk jeg hos min bror og hans kjære til jul. Det er fra den sjeldne serien Nordland fra Stavangerflint.



Min bror er en erfaren bruktkjøper, og han har kun sett denne serien da de fant disse to og da jeg fant tre små tallerkener i sommer. Jeg har ingen tro på at jeg kan samle hele settet, men jeg er på jakt etter mer!



I tillegg til Nordland-tallerkenen så samler jeg også på den til høyre. Jeg har ikke funnet navnet på den serien enda. Noen som vet?



Jeg fant dette sausnebbet til utrolige 10 kr i høst. Jeg tror det er fra serien Kon-tiki, etter fargene å bedømme. 

Også var det mitt fantastiske sukker- og fløtesett som jeg har skrevet historien bak i et tidligere innlegg.


Her er altså merket jeg stadig er på jakt etter på mine loppis-raider.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar