søndag 16. januar 2011

Helg i byen

Da jeg hadde fri på fredag var det bare én ting som stod på "must do"-lista. Kippe meg. Det er en ting jeg er elendig på å prioritere. Sist gang jeg klipte meg var i sommer - så det var kanskje på tide. Frisøren min er flinke Christer på Cutcouture.


 Etterpå møtte jeg mine gamle, men fortsatt gode, klassevenninner på Java. Kjempekoselig å se de igjen!


På lørdag tok jeg turen innom jobb. Kaffe må man jo ha selv om man har fri. Der strømmet flere av byens baristaer inn. Blandt annet disse to fine Java/Mocca-jentene. Trivelig selskap.

 Jeg og Øyvind var kaffetøste senere på dagen også - og tok turen til Stockfleths i Prinsens gate. Der stod Kathrine, til min store overraskelse. Jenta har tatt til vett og kommet til Oslo. Det kan jeg like!

På kvelden koset vi oss med digge drinker på Fuglen coctail-bar..

..og en veldig god anmeldelse av Maaemo i magasinet til Dagbladet. Bare seksere! Det unner jeg gutta som har jobbet så hardt! Gratulerer Jon, Esben og dere andre! Gleder meg til å besøke dere en vakker, vakker dag!

5 kommentarer:

  1. Så FIN du vart, Ida!
    Og medan eg er her i kommentarfeltet : Veldig kjekk blogg både å lesa, og å sjå! Vakre bilder,fine tekstar og 100%prosent gjennnomført. Keep up the good work!
    Mari

    SvarSlett
  2. Utrolig flott hårmanke!!! Ikke minst farge. :) Gleder meg til Oslotur snart. :)

    SvarSlett
  3. Takk, jenter! Veldig hyggelig å høre!

    SvarSlett
  4. Søt på håret søta! Så deg forresten i bakgrunnen på det 10 min. lange kaffeprogrammet på NRK ;)

    SvarSlett