tirsdag 14. desember 2010

Nytt medlem i uglefamilien


7 kommentarer:

  1. Jeg har også det uglesmykket i gull, men er ikke så gla i gull så har sett etter det samme i sølv. Hvor har du funnet det? ;-)

    SvarSlett
  2. Det til høyre? Det er en gave fra ei venninne. Hun kjøpte det i London. Top Shop, kanskje? Hvor fant du ditt?

    SvarSlett
  3. Fy flate, den fargerike er heilt fantastisk fin!
    Mari

    SvarSlett
  4. Tips Øyvind! hihi ;)

    SvarSlett
  5. Eg gjekk rett og slett på H&M og kjøpte denne, Ida! Takk for tips! Du har så koselige blogg, eg e her inne rett som det e :) Håbe du får ein nydelige jul og et godt nyttår.

    SvarSlett
  6. Så koselig, Marte! Nå ble jeg ordentlig glad. Riktig god jul til deg og mannen din også! Gleder meg til å følge deg og Tòg videre. Flinke mennesker! Klem

    SvarSlett