lørdag 25. desember 2010

Jula 2010

Hjemme i kjære Tromsø




 Jeg har på meg en gammel kjole som har tilhørt mamma sin tante. I sommer passet den ikke - så jeg er kjempefornøyd med å komme inn i den. Jeg synes den er helt fantastisk!
Mamma har på det trivelige jule-forkleet sitt. 

Årets nydelige middag! Deilig ribbe og pinnekjøtt. Old school is med alt som er digg til dessert.

Så var det endelig tid for gaver:

Pappa liker myke gaver.

Denne er fra den spreke kjæresten min, som er hjemme hos sin familie på Voss.

Jeg fikk så utrolig mye fint! Blir nok nødt til å blogge om noen av gavene senere.
Håper alle hadde en nydelig dag i går - og at romjula blir fredfull og flott!

6 kommentarer:

  1. Usannsynlig fin kjole, Ida!! Koselig å se de fine gamlingan dine også. :)

    SvarSlett
  2. Åh, fine, fine tromsø. Vakkert bilde av byen:)Æ likte også kjolen. Tenk, æ har en som e nesten likens. Den e i samme farge, like lang og samme stoff. Fra samme tidsepoke. Vurderte den i går, men den va litt for stor.God juleklem fra Silje Carina

    SvarSlett
  3. Så gøy at du har en som ligner, Silje. Vil gjerne se bilde hvis du tar den i bruk en gang! :)

    SvarSlett
  4. søte ida! så koselige bilder - og så vakker du er!! kos deg med jul. du er nok en større julejunkie enn meg :) juleklem mie

    SvarSlett
  5. Nydelig kjole og fine bilder :) God jul ♥

    SvarSlett
  6. Ida! Jeg husker deg, men det er typ ti år sia. Tensing, altså. TT2000, P22. Nordtreff. Sånne ting. Et liv sia :) -Hanne

    SvarSlett