tirsdag 28. desember 2010

Gode gamle

Da 2. juledag kom var jeg rimelig klar for å komme meg ut av huset for å møte kjentfolk. En impulsiv liten førfest fant plutselig plass i stua vår; en gjeng med jenter som det er år og dag siden jeg har sett samlet. Utrolig hyggelig å møte dere alle igjen!




I dag var jeg kaffetørst og møtte min venninne Ida på De 4 Roser:

Vi har kjent hverandre i over 22 år. Hun var den første nabojenta som sa hei til meg da vi flyttet til Tromsø da jeg var 3 år. Utrolig hyggelig at vi fortsatt har kontakt.

De 4 Roser er stamstedet hennes - og det kan jeg godt forstå. Deilig kaffe! I tillegg selger de boka til sjefen min. Da blir det et lite pluss i margen! Jeg drakk svart kaffe, men syntes det var mer stilig å ta bilde av Ida sin svane-cappuccino.

Godt å være hjemme!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar