onsdag 29. desember 2010

2010 i bilder

Noe av det jeg gjorde og opplevde i året som var

 Januar - Året startet med et nydelig glass champagne på en liten hytte i Myrkdalen.

Februar - Svigers hadde bryllupsdag, og inviterte barna til olympiske leker i hagen på Voss. Stor suksess! Her gjør Christian siste finish på hoppbakken før lekene startet. 

 Mars - Jeg ble offisielt bitt av strikkebasillen. 

April - påskeferie, bursdag og frieri. For en måned. For en mann!

 Mai - Feiring av fedrelandet vårt!

 Juni - 70-tallsfest med den fine gjengen på Kolonihagen

 Juli - Vestre Enger Sommerfestival 

 August - siste strøk på 1/4 av bryllupsfjøset. 

 September - Jeg jobbet som frivillig på Nordic Barista Cup. Masse fine folk. Masse god kaffe.


 Oktober - jeg fjernet tre visdomstenner og ble rund som en ball i ansiktet. Det synes Øyvind var morsomt. Jeg hadde delte følelser.

 November - 100 % barista!

 Desember - Engledans fra mine små Tromsø-prinsesser

For et fint år det var! 

2 kommentarer:

  1. Meget konsist og fint, Ida! Jeg kjører more is more, jeg. :)

    SvarSlett
  2. Måtte det neste året bli like bra, om ikke bedre;) Du er topp!

    SvarSlett