onsdag 1. desember 2010

1. desember


Jeg hadde veldig lyst å lage ting-kalender til Øyvind i år, men det ender alltid med at man får mye småting som man ikke vet helt hvor man skal gjøre av..

                 
Da ble det heller en kalender med muligheten til  å vinne 1 million hver dag. Vi krysser fingrene!


Jeg fikk NRK-kalender av Øyvind..


..og svigers på Voss har sendt oss hver vår flax-kalender. Mulig vi blir rik denne jula.


Adventsstaken er på plass, men uten lys. Det står øverst på handlelisten.


Julekulene ble hengt opp i går kveld - og lager god stemning i stua.



Jenta til venstre er en av de første jule-pyntetingene jeg har kjøp, og jeg blir alltid glad når jeg tar henne opp av eska. Nissene som sitter i gangen har min tante laget. De er så fine!

Selv om det har tatt litt av med jul og alt det jula innebærer - så er det jo utrolig hyggelig også. Jeg gleder meg til hver dag i desember!

3 kommentarer:

  1. Ha en fin førjulstid!

    SvarSlett
  2. Den var fra ho mamma i nord!

    SvarSlett
  3. Jag skulle behöva några miljoner :-D

    M @ Lit de Parade

    SvarSlett