mandag 22. november 2010

Vinlørdag

På lørdag tok jeg på meg denne fine vesten. Det er 25 års-gaven fra min tante, onkel og søskenbarn. Det er fra det norske merket Oleana, som har mange nydelige klær. Ta en titt her

Det var ost og vin som stod på menyen denne kvelden, hjemme hos min venninne Anette:


Jeg hadde med meg denne osten, som egentlig passet best til øl - så jeg snek med meg ei ølflaske på deling med de andre. De er en kumelk-ost fra Frankrike, og den hjelpsomme kjøpmannen tegnet tilogmed et kart på papiret for å vise meg hvor den er fra. Den tydelige prikken er Paris, og prikken helt oppi nord viser Maroilles - stedet osten kommer fra. Osten er kjøpt på Hotel Havana, som er en flott delikatessebutikk på Grünerløkka. Anbefaler absolutt et besøk, om du ikke har vært der før.


Vertinnen, og resten av hurven:





Jeg falt pladask for øredobbene til Kjersti. 


Mette. glade og fornøyde jenter på vei hjem etter en hyggelig kveld.

3 kommentarer:

  1. Så utrolig hyggelig det så ut! Skulle gjerne vært der:) Og så fin du er på håret Ida, skikkelig nice!

    SvarSlett
  2. Finfine bilder!Det var en nydelig lørdag! nydelige folk, og deilig ost og vin.. jeg sliter fortsatt med restene;) Nina, vi prøvde flere ganger å se om du var på skype, men fant deg ikke.. neste gang;)

    SvarSlett