søndag 31. oktober 2010

Fin fredag

 
Min fine fredag startet på Mocca med Margrethe og en kopp med kaffe fra Honduras, brygget på V60. På Mocca har de kvittet seg med kaffetrakteren, og brygger nå all sort kaffe med alternative metoder. Håndbrygg (V60), aeropress og syphon, hvis jeg ikke tar helt feil. Jeg venter gjerne de ekstra minuttene det måtte ta, og synes det er alletiders å kunne velge bønner og bryggemetode selv. Som man også kan se - så har jeg satt i gang et nytt strikkeprosjekt.

Mer kaffe og mer strikking på Tim Wendelboe, sammen med strikke/hekle-dronning Kristin.


 På kvelden hadde vi en intern kaffekonkuranse på jobb. Tim Varney vant og fikk med seg en flaske champagne. Jeg tapte og fikk låne med meg en kaffebok for å bli klokere. Jeg innser at det er mye jeg skal lære, og koser meg faktisk veldig med det. Jeg kan ikke tenke meg en jobb der jeg kan alt jeg skal kunne. Nå skal det pugges tresorter!

 Vakre Steph hooket up med oss, før vi tok Løkka med storm.

Pizza på Villa Paradiso
Øl på Grünerløkka Brygghus
Og til slutt: en skikkelig god Gin Tonic på Bar Boca

2 kommentarer:

  1. Pizzaen på Villa Paradiso er fantastsik!!!!

    SvarSlett
  2. Spsielt den jeg alltid bestiller: La Risacca. Nydelig!

    SvarSlett