mandag 6. september 2010

Ugler


Jeg fant mitt første uglesmykke på Fretex på Grünerløkka for noen år siden. Jeg falt pladask.

Tanken var å samle på ulike ugle-smykker, men plutselig ble det et superpopulært motiv som var å finne i alle butikker. Jeg synes jo litt av sjarmen er å lete, så jeg la hele idéen på is.

Min venninne Camilla kjøpte meg et nytt uglesmykke i London for en stund siden, og i ettertid har ønsket om en liten samling igjen klart å snike seg inn i livet mitt.



Jeg holder dere oppdatert på eventuelle nye funn.

7 kommentarer:

  1. For en hyggelig melding å lese på morgenkvisten! Takk :)

    SvarSlett
  2. Kjempefint! Liker ugler - fikk nylig et lommeur til å ha rundt halsen av Simen, med ei ugle på. Skal ta bilde og vise deg :)

    SvarSlett
  3. Nå fant jeg det samme lommeuret på Etsy, så jeg kunne vise deg (litt forsinka) hva jeg fikk i seksmånedersgave av Simen i august. Det føltes som et sånt rart sammentreff da du blogga om uglesamling rett etterpå, husker jeg, men ugler er vel litt trendy nå, rett og slett :)

    SvarSlett
  4. (uhm, det er link rundt "det samme lommeuret", den bare vises ikke før du tar musepekeren over!)

    SvarSlett
  5. ... og det slo meg nettopp at jeg skal treffe deg i morra på kafé og helt fint kan vise deg ugleuret da ;P haha

    SvarSlett
  6. Kjempefint! Gleder meg til å se ditt! Sees i morgen!

    SvarSlett