torsdag 12. august 2010

Stilige foreldre


Det begynner å bli en stund siden jeg lovet å vise bilder av mine foreldre som unge i dette innlegget. Bedre sent en aldri: jeg er en kvinne av mine ord!

Her er de:



Det er denne siden jeg ble akutt forelsket i, og som inspirerte meg til å hive meg i blogginga. En side der alle kan legge ut bilder av deres foreldre som ung, hipp og trendy.

Det er viktig å huske at også de har vært ungdommelige, og ikke alltid så "håpløs" som de noen gang kan virke. (Ikke ta det personlig, mamma)

Når jeg først kom i gang med å ta bilde av de gamle bildene, så klarte jeg ikke å stoppe. Her er noen flere av mine flotte foreldre:


Pappa


Kjekk uten skjegg


Kjekk med skjegg


Mamma:


Ung og uskyldig


På yrkesskolen. Jeg vil ha de skoene!


Fin som få.

1 kommentar:

  1. Å, så fint innlegg, Ida! Jeg elsker gamle bilder, ekstra artig når det er noen man kjenner!

    SvarSlett