mandag 30. august 2010

Helgas bruktkupp


I helga hadde jeg fri fra jobb. Jeg og Øyvind pakket sakene - og dro avsted på hyttetur. Vi skulle bare slappe av, med unntak av et par timer - der vi skulle kjøre som gale mellom bruktbutikker og loppemarkeder.


Det er ikke alltid like lett å finne fram i Hedmarken. Da er det kjekt med en kjæreste med iPhone.

Dette fant jeg denne gangen:


Boks for kaffebønner 5 kr


Endelig et par sko som er større enn str. 36-37! De passer faktisk. 30 kr



Fant et nydelig kaffeservice for 6 personer. Det manglet dessverre én kopp - så vær gjerne på utkikk, kjære leser. 75 kr, med litt pruting.


Kongelige fliser. Litt skuffende da jeg snudde de - og det stod "Made in Spain". Noe av nasjonalfølelsen forsvant. Men samma det - kule er de! 20 kr per stk.

Til slutt på dagen fant jeg denne smørsmelteren med teak-håndtak. 20 kr.

Resten av helga ble brukt til peiskos, sjokolade, kabal og Mad Men.
En god helg, rett og slett.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar