mandag 16. august 2010

Barbie!


I helga var jeg hjemme i Tromsø, og dro på besøk til to små jenter. Vi lekte med Barbie, og jeg storkosa meg. Mens jeg lekte kom jeg til å tenke på mitt gamle Barbiehus, som lå ensomt og alene nedpakket i fjøset vårt. For en tragedie. Noe måtte gjøres.

Jeg dro med meg mamma i fjøset, og fant omsider det 25 år gamle
Barbiehuset. Vi satte straks i gang med bygginga.




Se hvor fint det er!


Da vi kom på overraskelsebesøk tok det ca 1 min før det var flyttet pene damer inn i huset.

..og så ble det en hyggelig lunsj på verandaen.

Godt å se gamle skatter bli tatt i bruk igjen!

3 kommentarer:

  1. Oioioi! For et fantastisk hus! Gleder meg til å se deg i morgen:)

    SvarSlett
  2. Wow! Nostalgisk :D Husker det kjempegodt :)

    SvarSlett
  3. ÅH! Lykka for ein liten fjott!!!!

    SvarSlett