fredag 16. juli 2010

People and coffee


At jeg liker kaffe er jo ingen hemmelighet, men jeg fant akkurat ut noe annet jeg liker, som til nå har vært ubevisst:
Å ta bilde av mennesker som drikker kaffe.

Jeg så igjennom mine gamle bilder, og det ene kaffedrikkende mennesket etter det andre dukket opp. Her er noen av de:


Meg sjøl. På Java, min gamle arbeidsplass.


Helene på Tim Wendelboe. Nyter en kopp med nydelig Esmeralda.


Kristoffer på Kolonihagen Skillebekk. Både høyre og venstre espresso må testes.


Stephanie på Tim Wendelboe. Deilig Cielito Lindo i koppen.

Melanie på Copa Con Oro.

Sara på Java. Svart kaffe med melk i.


Linn på Høyskolen i Oslo. Denne kaffen må drikkes varm - slik at man ikke kjenner hvordan den egentlig smaker.


Camilla på Tim Wendelboe. Fast sitteplass i vinduskarmen.



Bjørn-Øyvind og Henrik koser seg med kaffe på tur. Jeg tok med stormkjøkken, kjele og kaffe, men glemte koppene. Heldigvis har Henriksen alltid en lommekniv på lur, og fiksa kopper av vannflaska.


Kristoffer på TenSing Seminar. En uke med hard jobbing. Da blir kaffe redningen!


Flotte Elisabeth og Asbjørn på nyttårsfest. Det gjør seg med kaffe i fine kopper.


Gleder meg til flere kaffeopplevelser med venner og fotoapparatet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar