onsdag 21. juli 2010

Extreme Makeover Fjøs Edition


Da er vi i gang. Den noe slitne fjøset på min brors gård er under oppussing.
Vi startet i går, og allerede har mye skjedd. .

Her er bilder fra dagens og gårsdagens økt:


Mens gutta jobber inne i fjøset og mamma står på kjøkkenet - så står jeg og skraper av gammel maling. En tålmodighetsprøve, men også deilig på de stedene hvor malinga har ekstra dårlig feste.


Gamle (men spreke!) Stephansen hjelper til inne i det kommende bryllupsfest-lokalet.


Her fjernes et lag av veggen. Jeg gleder meg over mer plass til gjestene!


Storbonden Geir sørger for at taket holder seg på plass.



Jeg skraper og skraper.


Uten mat og drikke duger heltene ikke. I går koset vi oss med bl.a. Øyvinds hjemmelagde potetsalat. Fantastisk god!


Utpå kvelden var det tid for gitar og sang. Bedre stemning må man lete lenge etter!


Jeg prøvde meg på Ukulelen. Litt mer øvelse før jeg er mester.

Gleder meg til å legge ut bilde av det ferdige resultatet, men det blir nok ikke før neste år en gang. Dog - bilder av årets sommerdugnad sine resultater - det kommer!

2 kommentarer:

  1. Nydelig! Gøy å følge med! Hilser fra varme Danmark:)

    SvarSlett
  2. Fabelaktig! Sees i kveld! :)

    SvarSlett