søndag 27. juni 2010

Ut med Ikea - inn med lopper!

Nå har jeg ryddet bort Ikea-glassene og gjort plass for våre flotte bruktbutikk-glass. Deilig med litt personlighet og sprudlende farger i skapet!


Utrolig nok var det gubben min som fant disse glassene. Det er gutten sin, det! Seks pent brukte sommerglass - kjøpt på Grue frivillighetssentral.



I tillegg har vi funnet noen gjenstander i denne serien. Aner ikke hva serien heter. Hvis du kjenner til den må du gjerne tipse meg. Vi har seks stk av både de små og store glassene. Vi fant de og den flotte muggen på Flisa frivillighetssentral.



Senere dukket denne skålen fra samme serie opp på Grue. Igjen var det gubben som stod for innkjøpet.

Er storfornøyd med både nytt service og flink mann.

1 kommentar:

  1. Jeg var der da glassene skjedde, og jeg tror det også var på Flisa! Et superfunn - du må vise frem serveringskurven også. :)

    SvarSlett