fredag 18. juni 2010

Planleggingen er i gang



Da min venninne Elisabeth i går viste meg hennes planleggingsbok for sin nye leilighet - ble jeg akutt bitt av inspirasjonsbasillen. Det var rett hjem å lage en bok for den kommende store begivenheten i mitt liv.


Jeg fant fram en gammel perm, tok fram et gammelt gavepapir og pakka permen inn på en god og gammaldags måte. Slik min mor lærte meg på tidlig barneskole en gang.


Her kommer det til å renne over av bilder med ting og farger jeg liker. Forhåpentligvis liker Øyvind de også.




Her er de hemmelige sidene, beskyttet av en flott norsk oppfinnelse.
"Øyvind ingen adgang"



1 kommentar:

  1. Å, Ida! Først blir jeg rørt over at jeg har inspirert deg og at du gir meg kred med link og det hele. Og så blir jeg SUPERIMPONERT over hvor nydelig permen din er! Nå skal jaggu jeg gjøre min enda finere, hahaha!
    For visst er det smart med planleggingsperm? Jeg blir så overveldet av alt det fine jeg ser i blader og på nett, da er det fint å klippe og printe og lime på ett sted alt det man virkelig faller for. :)
    Vi savner forresten deg og din tilkommende på godset i helga. dere går glipp av ekstremt skiftende værforhold.

    SvarSlett