onsdag 9. juni 2010

Min nye venn

Lite annet jeg kan blogge om i eksamenstida mi enn denne lille dingsen som holder meg gående.

Det er min superfine penn som kan viskes bort. En fantastisk oppfinnelse for en notatperfeksjonist som meg. "Remove by friction", som det så pent heter. Vel, i butikken der jeg kjøpte den kalte de den for "kryssordpenn", men det hadde ikke helt samme shvongen over seg..



Er du som meg - som starter på nytt ark hvis du skriver litt feil:
kjøpt den!
OBS! Den har refill på blekket!
Sweet!

4 kommentarer:

  1. Eneste problemet er at de skrives tom sabla fort :/ Og så bleikner blekket kraftig på noen år. Men Pilot FriXion har lenge vært min gode venn også.

    SvarSlett
  2. Haha, ei venninne er storfornøyd med disse. Kanskje jeg burde teste ut da, for jeg er definitivt som deg, og kaster papiret etter en liten feil!

    SvarSlett
  3. HVOR har du kjøpt dette magiske vidunderet?!?!

    SvarSlett
  4. På Penelope på skolen! :)

    SvarSlett