lørdag 26. juni 2010

Ludo!

Verdens fineste Ludo har vært i Danmark og deltatt i konkurranse. Jeg har nylig fått rapport fra matmor at han i dag vant åpen klasse for hannhunder og fikk 3.plass av alle hannhunder i konkurransen. I går fikk han 5. plass i Verdensutstillingen.
Hurra for min flinke venn!

Se så fin han er!



Men man skal lide for skjønnheten..


Hvis du nå tenker: denne bikkja har jeg sett før - så har du helt rett. Du har sett min lille kjendisvenn akkurat her.

Nå kan jeg tenke meg at matmor er stolt!

3 kommentarer:

  1. https://www.blogger.com/img/blank.gif
    ~ Love til tante Ida!!!!!

    SvarSlett
  2. Megasøt!! Gleder meg masse til helgen, da skal vi bli venner. :)
    Hvilken konkurranse var det han var med på?

    SvarSlett
  3. Det tror jeg Kristin får svare på til helga ;)

    SvarSlett