onsdag 23. juni 2010

Kaffe kaffe kaffe


Nok en dag har blitt dedikert til kaffen



Jeg startet dagen hos gutta på Torshov. Alltid en glede å være i byens kuleste garasje.


Da jeg så dette fantastiske instrumentet - så måtte jeg bare prøve.



Guttas lekre synesso fikk dermed ikke stå i fred, den heller.


Kunne jo umulig ta turen over løkka uten å stikke innom her. Latte Freddo med stjerneanis, stod det på plakaten. Ja takk, sa jeg.



Etter det tok jeg og mine fine venninner turen til sentrum av sentrum...



..for å se denne kjekkasen in actionSteam Eger.



Og på vei hjem var det innom Tim igjen - for litt kvalitetstid med yndlingsgjengen min. Det er familien som vet hva god kaffe er!

Så selv om jeg gjerne skulle vært på VM i kaffe, som er i London as we speak, så har jeg det egentlig veldig godt her hjemme!


2 kommentarer:

  1. Hei Pristine! (Prøvde meg på en blanding av Petrine og Kristine om du ikke skjønte det, men det gjorde du sikkert! Jeg har ikke fått gratulert deg med forlovelsen ennå, så ,GRATULERER! Sykt kult. Og, sykt fascinerende blogg I must say. Gleder meg til å følge med. Og sist men ikke minst så dukket du opp i en drøm jeg hadde i går, en ganske sær en, men du og litt andre folk som jeg ikke husker helt hvem var stod i allefall på scenen på en slags konsert/bygdefest der hvor jeg kom fra og ja, dansa, sang, husker ikke helt, men det var veldig gøy! Nå ble dette nesten som et eget blogg-innlegg men! Håper du får en fin St. Hans!

    SvarSlett
  2. Hei Beate. Så hyggelig at du har funnet fram til bloggen min! Koselig med gratulasjon og enda koseligere at du drømmer om meg! :)

    SvarSlett