torsdag 3. juni 2010

Hyggelig!


Det er jo lite som er så hyggelig som dette.
Det er altså mitt nydelige arbeidssted som får skryt i denne nydelige bloggen.

Jeg tror helt oppriktig at Kolonihagen er en skatt, og det er så kjekt når nye mennesker finner fram. Å se hvordan øynene til de nye kundene lyser opp når de kommer inn i lokalet - det gjør jobben min dobbelt så flott! Ikke bare får jeg lov til å lage kaffe, noe av det kuleste i verden, jeg får også dele fine opplevelser med superhyggelige kunder.

Her står jeg altså - så ofte jeg kan, og venter på at DU skal ta turen.
Vi sees!

4 kommentarer:

  1. Hei på deg :))Vet du at jeg ble helt paff da jeg så kommentaren din. Jeg lurte på hvordan i all verden du fant fram til meg. Jeg løp riktignok rundt med kamera i går, men fortalte ingen at jeg har en blogg..Men vi bloggere kjenner kanskje "lusa på gangen" hihi!!
    I hvertfall veldig hyggelig at du la igjen en kommentar og så MÅ jeg få skryte av den nyyydelige cafeen en gang til.Jeg ble helt boblende glad da jeg kom inn i bakgården, og jeg hadde ihverfall ikke lyst til å gå hjem igjen! Herlig mat!
    Og helt skjønn stemning! Kos deg videre på din herlige arbeidsplass!
    Og ha en fin helg! Beste hilsener fra Kardemomme/Benedicte :)))

    SvarSlett
  2. Så hyggelig med svar! :)

    Har en venninne som leser bloggen din hver dag. Hun tipset meg. Meldte meg også opp som følger på den flotte og inspirerende bloggen din. Nettbaserte skatter er også flott å finne! ;)

    SvarSlett
  3. Hei igjen Ida :))Da fikk jeg forklaringen på hvordan du kunne finne fram, men det er da litt pussig! Verden er visst liten hihi!! Men veldig morsomt at du fikk se innlegget, slik at du kan se at gjestene setter pris på arbeidsplassen din :))Ha en nydelig helg! Klemmer fra Kardemomme :))

    SvarSlett
  4. Jeg stikker meg frem og avslører at det er jeg som er The Missing Link her, hehe! Verden er liten, Norge enda mindre og Oslo virker i blant mikroskopisk! Ingen grunn til å ikke holde blogverdenen på landsbynivå heller, vel?

    SvarSlett