mandag 21. juni 2010

En perfekt sommerdag

Det er ikke lett å vite hva man skal fylle dagen med når man endelig har fri - etter uker med kun eksamenslesning og kaffejobbing. Heldigvis ringte Kristin og foreslo en kaffedate på Tim Wendelboe på Grünerløkka.
God plan, tenkte jeg!


Her ble vi i 2-3 timer. Koset oss med god kaffe, mens vi prøvde å få litt brunfarge på føttene våre.



Chris fiksa kaffen.




Kald og deilig Santa Barbara fra Brasil.




Nam nam




Kristin satt på hjørnet av TW og gjorde litt skjult reklamering for SRW.


På vei hjem, uvitende om hva jeg skulle fylle resten av dagen med, ringte min trulovade og foreslo en liten trimtur til Trollvann.
God plan, tenkte jeg!


Vi tok oss en pause på en av flytebryggene. Iskaldt vann, så det var bare tærne som fikk bade.




Vi lagde en deilig kyllingsalat som vi tok med oss - og Øyvind, den luringen, hadde også lurt ei flaske corona med i sekken. Dagen ble der og da komplett. Første gang jeg har kombinert trim og øl. Anbefales!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar