torsdag 4. mars 2010

Jeg blir så glad..


..av god mat og godt skuespill.

Ikke rart denne filmen falt i smak.


"Julie & Julia",
en nydelig film om to frøkner med store drømmer.

Meryl Streep - du er best! Jeg har ikke sett makan.
Å tenke på at denne dama som spiller Julia, er den samme som tok et splitthopp i senga på "Mamma Mia". Det er utrolig. Talent er bare fornavnet.


Meryl Streep spiller her den fantastiske kokken Julia Child.
Svært overbevisende.


Den ordentlige Julia Child. Det blir faktisk ikke kulere enn dette:

Denne filmen får meg til å ville lage mer mat, blogge mer og ikke minst - øve, øve, øve, for å en dag kunne få jobben til fantastiske frk. Streep.

Jeg kan da drømme, jeg også..


6 kommentarer:

  1. I know! Sant det var fin film? Eg skulle ynskja eg brann slik for noko...

    SvarSlett
  2. 100% enig, Ida! Jeg så denne filmen på flyet på vei til Brasil i begynnelsen av februar, men greide å sovne rett før den var over, til tross for at jeg var kjempefascinert. Jeg kjempet kanskje ikke godt nok i mot søvnen, muligens fordi jeg følte at en bitteliten skjerm på et flysete ikke gjorde filmen rettferdighet uansett. Så jeg skal så snart det lar seg gjøre nyte den på storskjerm i stua, med rett til å se slutten og det hele!

    Ser forresten med glede at du blogger oftere - fortsett med det! Du er flink og jeg liker veldig godt å følge med på bloggen din!

    Klem fra Elisabeth

    SvarSlett
  3. Takk, Elisabeth! Så hyggelig! :)

    SvarSlett
  4. Jeg vil også se denne! Har du den Ida?

    SvarSlett
  5. Flaut - jeg har ei sett den, og tror den er right up my alley, så den står høyt på lista!

    SvarSlett
  6. Har den ikke, men ser den gjerne om igjen med dere begge;)

    SvarSlett