søndag 26. juli 2009

En god sommer


Endelig tid til å sette med ned. Jeg er på Vestre Enger Gård, hvor min bror og hans kjære har kjøpt seg litt av en eiendom. Masse jobb, men også masse glede. Vi koser oss med dugnadsarbeid på dagtid og 3 liters-duknker med vin på kveldene. Topp stemning.



Jeg føler jeg er på god vei å fullføre alle mine planer for sommeren som jeg har notert meg i et innlegg for en tid tilbake siden:

-Kanotur på Voss - Gjort!
-Kubb - Ikke gjort, men det skal jeg alltids få til!
-Hjem til mamma og pappa - Gjort!
-Henge med min kule bror - Gjort!
-Fjelltur med typen - Gjort! (en liten én, men dog - et fjell er et fjell)
-Låne barna til mine søskenebarn - Gjort!
-Dugnad og festival på Vestre Enger Gård - Dugnaden er i gang og festivalen er rett rundt hjørnet.
-Flyttet - Nei, men jeg vet hvor! Vi flytter til
Kjelsås den 17. august.
-Berlin - Gjort! Og fint var det!

Sommeren har vært nydelig, og jeg skal nyte de siste dagene med frihet. For snart er jeg student igjen! Jeg har takket ja til plass på lærerhøyskolen. Det er fire år siden sist jeg skrev oppgaver og leste pensum, men jeg håper og tror overgangen vil gå bra.

God sommer videre!

2 kommentarer:

  1. Hello you! dette høres bra ut:)

    SvarSlett
  2. Gratulerer med plass på studie, og det høres virkelig ut som at du har hatt en fin sommer! Gleder meg stort til dere kommer til Oslo:)

    SvarSlett