fredag 15. mai 2009

Radio Kongsvinger

Jeg har den siste tiden holdt dere oppdatert med noen mine jobber og prosjekter. Jeg er i skrivende stund på en av mine mange jobber, og kan jo ikke holde den utenfor. Jeg har mye tid tilovers mellom alle sanginnslag, og skriver like godt på bloggen iført mine myke og deilige øretelefoner.

Her sitter jeg altså - hver torsdag og fredag fra kl 15-18. Tre timer jeg fyller med nyheter, værmelding, trafikkmeldinger, intervjuer, musikk og "Kalenderen", der jeg sier hva som skjer i Kongsvinger og omegn. Litt stress til tider, mest moro!



Her er altså det offisielle Radio Kongsvinger-bildet av meg. Kom rett fra dansetrening, så er vel kanskje ikke helt fornøyd. Menmen. I radio er det jo stemmen som teller.

Da nærmer det seg slutten av sendinga. Jeg må tilbake til lydbordet.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar