mandag 27. april 2009

Oliver!


Da nærmer det seg premiére.

Siden januar har vi i Kongsvinger Amatørteater jobbet med musikalen "Oliver!". På fredag barker det løs - og mine flotte skuespillspirer skal ha sin scene-debut. Jeg har undervist barnegruppa siden i høst. De står sammen på scenen med mine medskuespillere i voksengruppa på KAT. Selv har jeg hatt sanginstudering og koreografi. Veldig stas å se sine egne tanker komme til liv på scenen.

Plakaten vår.
Fagin (Fredrik), Oliver (Jonathan) & Bill (Simen). Flinke gutter!

Her er Jonathan som spiller Oliver & Ingrid som spiller Nancy:


Jeg gleder meg veldig, og har virkelig troen på denne forestillingen!
De som måtte være i nærheten må gjerne ta turen innom. Forestillingen går hver dag - førstkommende helg .


Artikkel fra lokalavisa:
http://www.glomdalen.no/kultur/article4279753.ece

Hjemmesiden vår:
http://www.kongsvingeramatorteater.no/


2 kommentarer:

  1. So masse lukke til! So heldig du er som får jobba med slikt, og følgja det fram til det ferdige produktet

    SvarSlett
  2. Break a leg sweety! Tipper du er stolt selv før det er ferdig :)

    SvarSlett