onsdag 1. april 2009

Hurra!

Jeg er 24 år.

Fikk lys av min venninne Marianne i posten. Veldig trivelig! 


Bursdagsfølelsen er ikke-eksisterende, men svært hyggelig er det jo fortsatt. Håper dagen blir lang, og at barndoms-følelsen kommer snikende i løpet av de kommende timene.

Helt utrolig å tenke på at det er fire år siden  jeg satt og feiret min 20 årsdag sammen med TenSing Norway 04/05 - i verdens minste lugar på båten mellom Sverige og Tyskland. Gode tider. Selv om resten av dagen ble brukt på busskjøring gjennom Tyskland for å komme til Praha, så var dette øyeblikket helt perfekt!



2 kommentarer:

  1. Gratulerar so mykje med 24 år og 20 minuttar!
    Du, det var tider gitt... Mange spanande gebursdagar det året, din var jo topp - me kom til våren. Eg håpar våren kjem til deg snart, og at du har hatt ein fin dag! Klemmar frå ei gløymsk Mari i Bergen

    SvarSlett
  2. Grattis med dagen som var i går (på etterskudd). Men du har jo allerede fått sang!

    Likevel hyggelig med en liten kommis på bloggen!

    SvarSlett