tirsdag 31. mars 2009

Jogging med et smil



Det er utrolig hva sola kan gjøre. Jeg stod opp og var sånn passelig bild i dag. Da jeg et øyeblikk senere stor på kjøkkenet og tok min daglige dose med tran kjente jeg plutselig sola skinne i ansiktet mitt. Jeg kunne kjenne humør-statestikken stige. For en herlig følelse!
Jeg tenkte: Hva kan jeg gjøre som jeg ellers aldri gjør med særlig godt humør? - Jo, jogging!

Senest på lørdag satt jeg og lirte av meg hvor mye jeg hater å jogge. Jeg kan gå en mange timers lang tur, men akkurat jogging er ikke spesielt høyt på lista mi over ting jeg gjør frivillig. Men i dag gjorde jeg det. Med et smil om munnen og Odd Nordstoga på ørene. 
Blir ikke bedre enn godt vær og "Heim te mor"!

 

Og med et slikt lanskap rett bak huset er det heller ingen unnskyldninger for å ikke ta seg en tur når humøret tillater det..


2 kommentarer:

  1. Kva med å jogge heim til mor?

    SvarSlett
  2. Hjem til Tromsø? Tenker det er å ta litt vann over hodet etter én treningstur..Men takk for godt forslag!

    SvarSlett