onsdag 18. mars 2009

Forandring fryder!

Det er mulig jeg lider av et slags syndrom. Jeg må nemlig stadig ha forandringer i hverdagen min. For de som har fulgt bloggen min i de stusselige 3 mnd den har levd - så har jeg allerede vært gjennom flere oppsett og fargevalg. Og slik er det med det meste..

Jeg har ommøbelert siden jeg gikk på barneskolen. Jeg var så liten og svak at jeg måtte ha hjelp til å flytte senga, men forandring måtte til! Sånn holder jeg enda på. Bortsett fra at musklene har blitt litt større, og jeg klarer meg stort sett fint alene. Noen striper i parketten har det blitt etter jeg har dyttet tunge ting fram og tilbake. Heldigvis ingen av de jeg har leid hos som har lagt merke til dette..

Jeg ommøbelerer ganske ofte. Siden jeg flyttet til min nåværende leilighet i august har jeg flyttet alle møblene rundt hvertfall 6 ganger, og ting og tang flytter jeg på nesten hver eneste dag. Litt frustrerende for min kjære som alltid må spørre meg hvor jeg har lagt tingene hans.. Heldigvis holder han ut. Håper de som leser bloggen min også gjør det. En vakker dag blir jeg nok fornøyd med fargevalg..

1 kommentar:

  1. Dette vitner om kreativitet. Du er jo et kreativt menneske! Fint nytt design :)

    SvarSlett