onsdag 11. februar 2009

Hva er best?




eller




Jeg gleder meg veldig til sommer og kubb, men merker at jeg nå lengter mest etter årets første skitur. Den skulle jo vært tatt for en god stund siden, men skiskoene mine er ikke å oppdrive. Kan ikke huske å ha sett de siden i fjor vinter. Mulig et par nye må bli årets investering. 


Med andre ord så er jeg er innmari fornøyd med våre flotte årstider. Så -ja takk, begge deler!

MEN - å vente i 25 min for mye på bussen som går én gang i timen når jobben venter og det er 19 minus ute - det må man gjerne bli spart for. Da er det like før sommeren for både pluss i margen og en ekstra stjerne i boka..

1 kommentar:

  1. Det er så sykt kaldt det!!! Her er det minus fjorten og det holder lenge.. Gleder meg til å se deg i morgen:)

    SvarSlett