fredag 9. januar 2009

Som sendt fra oven..



Jeg har funnet den rette. Dyr, vel og merke, men du skal jo lide for skjønnheten. Og da jeg fant min nye venn på onsdag og måtte ut med 198 kr - da led jeg litt. Jeg er ikke den som bruker så mye penger på ting som forsvinner relativt fort. Bortsett fra mat da..som har en tendens til å forsvinne litt for fort.
Det er da Elizabeth Arden sin "Eight Hour Cream Protectant Stick" jeg skryter sånn av. Samme ulla som den mange bruker på tube, men du slipper klisj på fingrene og veske-støv rundt tuten. 

Jeg driver ikke med reklame, jeg vil bare dele mitt funn.

1 kommentar:

  1. Hei Ida! Takk skal du ha. Eg lagar det meste på bestilling ;) So koselig blogg du har, her skal eg kike innom oftare..kjekt med bloggar som er litt oppdaterte!!

    SvarSlett