søndag 21. desember 2008

Hjem, kjære hjem.

Da er jeg i Tromsø. Siste søndag i advent. Fjerde lys er tent og siste vers er sunget. God stemning rundt frokostbordet. Har vært oppi bakkene og sagd ned juletre som min far selv har plantet. Lenge siden vi har hatt ekte tre i stua, endelig skal det lukte godt igjen. 


Hele gjengen samlet foran "Photo Booth"


Turen hit gikk kjempebra. Ingen kø på Gardemoen. Bare slengte bagasjen på båndet, unnskyldte mine neste 9 kilo overvekt og kom unna med det. Gikk rett gjennom sikkerhetssjekken også. Helt utrolig. Sies å være julas nest største utreisedag. Satt oss på "Sinnataggen", så film på mac'en og tok ei pils. Blir jo ikke bedre enn det.


2 kommentarer:

  1. God jul du søte:) Kos deg masse, og hils Øyvind! Klem

    SvarSlett
  2. Heldig med overvekta - Mamma måtte betale 60 kroner kiloen sist hun var ute og reiste!!! God jul, forresten - og velkommen hjem! Jeg har et lite julekort liggende til deg her, men har vært ganske immobil de siste dagene - har hatt nærmere 40 i feber (!) og sov meg igjennom store deler av Julaften :( Men har hatt det koselig likevel da :)

    SvarSlett